אנחנו מתחילים, 8 נקודות חשובות בשיחת מכירה
- צרו קשר: התחילו את השיחה עם ברכה חמה ונסו ליצור קרבה עם הלקוח הפוטנציאלי. שאלו איך עובר היום שלהם, הראו עניין בעסק שלהם והשתמשו בשמם כדי להתאים אישית את השיחה.
- הקשיבו באופן אקטיבי: שימו לב היטב למה שהלקוח הפוטנציאלי אומר ורשמו הערות במידת הצורך. שאלו שאלות פתוחות כדי ללמוד עוד על הצרכים, נקודות הכאב והמטרות שלהם.
- הציעו פתרון: השתמשו בידע שלכם על צרכי הלקוח הפוטנציאלי כדי להציע פתרון שיועיל לו. הסבירו כיצד המוצר או השירות יכולים לטפל בנקודות הכאב הספציפיות שלהם ולעזור להם להשיג את מטרותיהם.
- הדגישו את היתרונות: הדגישו את היתרונות של המוצר או השירות, לא רק את התכונות שלו. השתמשו בדוגמאות קונקרטיות כדי להדגים כיצד ההצעה שלכם עזרה ללקוחות אחרים להשיג הצלחה.
- התמקדו בערך: הדגשו את הערך שהמוצר או השירות יכולים להביא ללקוח הפוטנציאלי, לא רק את המחיר. הדגישו כיצד ההצעה שלכם יכולה לחסוך להם זמן, כסף או טרחה בטווח הארוך.
- התייחסו להתנגדויות: היו מוכנים לטפל בהתנגדויות ולענות על שאלות. הקשיבו היטב לדאגותיו של הלקוח הפוטנציאלי והציעו תגובה מהורהרת. השתמש בתיאורי מקרה או המלצות כדי לגבות את הטענות שלכם.
- סגרו את המכירה: אם הלקוח הפוטנציאלי מוכן להתקדם, ספקו את השלבים הבאים ברורים והמשיכו מיד. אם הם צריכים עוד זמן או מידע, קבעו שיחת המשך וספקו את כל החומרים המבוקשים.
- בנו מערכת יחסים: גם אם הלקוח הפוטנציאלי לא קונה מכם מיד, המשיכו לעקוב ולשמור על קשר. בנו מערכת יחסים המבוססת על אמון וכבוד הדדי, ואולי תגלו שהם יהפכו ללקוחות בעתיד.